Vážení zákazníci, z důvodu velkého množství objednávek se doba dodání může prodloužit. Děkujeme za pochopení.

LUBE F 5W30

Kód: 861/1 L 861/2 L 861/5 L Zvolte variantu
220 Kč 400 Kč 940 Kč od 220 Kč 181,82 Kč bez DPH 330,58 Kč bez DPH 776,86 Kč bez DPH od 181,82 Kč bez DPH
Skladem (5 ks) Skladem (2 ks) Centrální sklad Zvolte variantu
Varianta
Můžeme doručit do:
26.4.2024 26.4.2024 29.4.2024 Zvolte variantu
Možnosti doručení

Plně syntetický motorový olej pro moderní osobní a lehké dodávkové automobily.

Speciálně vyvinutý olej pro specifikaci Ford WSS-M2C913-D.

Je vhodný pro mnoho motorů dieselových a benzínových značky Ford *.

Doporučuje se také pro většinu přeplňovaných, víceventilových, dieselových motorů, pro které výrobce vyžadujenormy Ford nebo olej ACEA A5 / B5, ACEA A1 / B1 API SL / CF (Honda, Mazda, Volvo ...) pro použití i v náročných podmínkách.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Ve vozech Ka 2009 a Galaxy 1.9 Tdi použijte Yacco VX 1000 FAP 5W-40 (Ford WSS-M2C917-A)
Focus RS od 03/2009, pouze 0W40 Yacco Galaxie (Ford WSS-M2C937-A)
EcoBoost zážehové motory používají 5W20 Yacco LUBE F (Ford WSS-M2C948-A)
 

Specifická hmotnost při 20 ° C kg / m3 850
Viskozita při 40 ° C mm 2 / s 52
Viskozita při 100 ° C mm 2 / s 9.7
Index viskozity 174
Bod tuhnutí ° C - 48
Bod vzplanutí ° C> 200
Viskozita, dynamická při - 30 ° C mPa.s 4500
 

Vlastnosti a výhody

Výrazné snížení spotřeby paliva, nižší emise výfukových plynů.

Vynikající ochrana motoru proti opotřebení - zejména součástek vystavených zatížení.

Plně kompatibilní se staršími normami: WSS-M2C913-C / 913-B / 913-A.

Vysoká teplotní odolnost.

Vynikající tekutost při nízkých teplotách (test při -35 ° C).

Velmi dobrá odolnost proti oxidaci umožňuje udržovat optimální viskozitu v intervalu výměny oleje, a to i v motorech s bionaftovým motorem.

 

Schválení:

Ford WSS-M2C913-D
(překračuje Ford WSS-M2C913-C / B / A)

 

Specifikace:

ACEA A5 / B5, ACEA A1 / B1
API SL / CF

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: