Obchodní podmínky

Kompletní obchodní podmínky najdete níže, ale pokud se Vám nechtějí číst a potřebujete jen vědět, jak to u nás chodí, zde je to nejdůležitější:

 

Dostupnost zboží

SKLADEM = zboží máme fyzicky v našem skladu a můžeme jej ihned odeslat

SKLADEM - CENTRÁLNÍ SKLAD = zboží je skladem u našich partnerů a můžeme jej doručit během 4 - 7 pracovních dnů

SKLADEM U DODAVATELE ­= zboží je skladem u zahraničních dodavatelů a můžeme jej doručit v rozmezí 7 - 14 pracovních dnů

NA OBJEDNÁVKU ­= většinou zboží na míru, přibližnou dobu výroby najdete vždy v popisku

NA DOTAZ ­­= zboží s proměnlivou dostupností nebo cenou

MOMENTÁLNĚ NEDOSTUPNÉ = zboží, které aktuálně není skladem ani u dodavatelů

 

 

Vytvoření objednávky

Pro vytvoření objednávky stačí vybrané položky vložit do košíku, vyplnit fakturační údaje, vybrat způsob dopravy a platby, a nakonec objednávku potvrdit tlačítkem „objednat s povinností platby“.

Následně obdržíte potvrzení do e-mailové schránky.

 

Doprava a platba

PPL = do 31,5 kg a 120 cm, doručení na adresu

DPD = do 31,5 kg a 170 cm, doručení na adresu nebo na výdejní místo

Zásilkovna = do 10 kg a 120 cm, doručení na výdejní místo

Toptrans / DPD = nadrozměrné zboží (sedadla, sol. panely, izolace, zboží na paletě,..), dopravce vhodně vybereme dle hmotnosti a rozměrů zásilky

Ve výjimečných případech je také možné si objednávku vyzvednout po předchozí domluvě na adrese naší provozovny: Krtičkova 320, Česká Skalice 552 03.

Platbu můžete provést převodem na náš účet či kartou online skrze platební bránu Shoptet Pay. Dobírku lze uhradit hotově i kartou kurýrovi.

 

Odeslání objednávky

Objednávky odesíláme až po jejich zaplacení (výjimkou je platba na dobírku). Pokud máme zboží skladem, odejde od nás ještě tentýž den, nejpozději druhý den (svozy u nás probíhají většinou v odpoledních hodinách).

 

Zrušení objednávky

Odeslali jste objednávku, ale změnili jste názor? Stačí nám zaslat e-mail a my ji stornujeme.

 

Poškozený balík z dopravy

Při přebírání zásilky doporučujeme balík pečlivě zkontrolovat a v případě viditelného poškození nechejte tuto skutečnost zapsat kurýrem do protokolu o předání zásilky. V případě rozsáhlého poškození balík nepřebírejte. Pokud zjistíte poškození až po rozbalení, neprodleně zásilku vyfoťte a kontaktujte nás.

 

Vrácení zboží

Nepoužité a nepoškozené zboží lze bez udání důvodu vrátit do 14 dnů ode dne, kdy Vám bylo doručeno. Přesný postup a formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete zde.

 

Reklamace

Pro rychlé vyřízení reklamace postupujte dle návodu, který naleznete zde.

 

Níže si můžete přečíst naše obchodní podmínky v plném znění:

Obchodní podmínky