Vrácení zboží a reklamace
Reklamace
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace prosím postupujte dle následujících bodů:
- Vytiskněte a vyplňte náš Formulář pro reklamaci. Pokud nemáte možnost tisku, stačí potřebné informace vypsat ručně na papír.
- Reklamované zboží pečlivě zabalte, přiložte reklamační formulář a nabyvatelskou fakturu. Pokud to zboží vyžaduje, použijte také manipulační značky (křehké, neklopit, atd.).
- Balík zašlete BEZ DOBÍRKY na naši adresu Stavbakaravanu.cz, Krtičkova 320, 552 03 Česká Skalice.
Po obdržení zásilky Vás budeme kontaktovat na uvedenou e-mailovou adresu. Pokud jste fyzickou osobou (běžný spotřebitel), je lhůta pro vyřízení reklamace 30 dní, nedohodneme-li se jinak. V každém případě reklamaci vyřešíme v co nejkratším čase.
Odstoupení od smlouvy
Nepoužité a nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Postupujte prosím dle následujících bodů:
- Vytiskněte a vyplňte náš Formulář pro odstoupení od Smlouvy. Pokud nemáte možnost tisku, stačí potřebné informace vypsat ručně na papír.
- Zboží v původním stavu pečlivě zabalte a přiložte formulář pro odstoupení od smlouvy. Pokud to zboží vyžaduje, použijte také manipulační značky (křehké, neklopit, atd.).
- Balík zašlete BEZ DOBÍRKY na naši adresu Stavbakaravanu.cz, Krtičkova 320, 552 03 Česká Skalice.
Částku Vám zašleme zpět na účet obvykle během 3 dnů, nejpozději však do 14 dnů. V případě vrácení zboží v jiném než původním stavu (poškození některé z jeho částí, znečistění,..), může být vratná částka ponížena.