Vrácení zboží a reklamace

Reklamace

Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace prosím postupujte dle následujících bodů:

  1. Vytiskněte a vyplňte náš Formulář pro reklamaci. Pokud nemáte možnost tisku, stačí potřebné informace vypsat ručně na papír.
  2. Reklamované zboží pečlivě zabalte, přiložte reklamační formulář a nabyvatelskou fakturu. Pokud to zboží vyžaduje, použijte také manipulační značky (křehké, neklopit, atd.).
  3. Balík zašlete BEZ DOBÍRKY na naši adresu Stavbakaravanu.cz, Krtičkova 320, 552 03 Česká Skalice.

Po obdržení zásilky Vás budeme kontaktovat na uvedenou e-mailovou adresu. Pokud jste fyzickou osobou (běžný spotřebitel), je lhůta pro vyřízení reklamace 30 dní, nedohodneme-li se jinak. V každém případě reklamaci vyřešíme v co nejkratším čase.

 

Odstoupení od smlouvy

Nepoužité a nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Postupujte prosím dle následujících bodů: 

  1. Vytiskněte a vyplňte náš Formulář pro odstoupení od Smlouvy. Pokud nemáte možnost tisku, stačí potřebné informace vypsat ručně na papír.
  2. Zboží v původním stavu pečlivě zabalte a přiložte formulář pro odstoupení od smlouvy. Pokud to zboží vyžaduje, použijte také manipulační značky (křehké, neklopit, atd.).
  3. Balík zašlete BEZ DOBÍRKY na naši adresu Stavbakaravanu.cz, Krtičkova 320, 552 03 Česká Skalice.

Částku Vám zašleme zpět na účet obvykle během 3 dnů, nejpozději však do 14 dnů. V případě vrácení zboží v jiném než původním stavu (poškození některé z jeho částí, znečistění,..), může být vratná částka ponížena.