Vrácení zboží a reklamace

Reklamace

Pečlivě zabalte výrobek a vložte k němu průvodní dopis, ve kterém bude hlavně uvedený co nejpřesnější popis závady a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále připojte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít výrobek po reklamačním procesu zaslat. 

Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený na adresu:

Pavel Maryška
U Dálnice č.o. 26
155 00 Praha 13
 
Reklamaci je taktéž možné uplatnit osobně na naší provozovně. 
 

 

 

Vrácení zboží

Spotřebitel má nárok na vrácení do 14 dnů ode dne nákupu. Zboží vracejte v původní obalu a stavu tak, abychom vám mohli vrátit plnou cenu zboží. Pokud bude obal nebo samotný produkt znehodnocený, máme nárok vrátit pouze část nákupní ceny. 

K balení přiložte průvodní dopis a při vyplňování dbejte prosím, aby bylo vyplněno číslo účtu, kam částku vrátíme, číslo zakázky, resp. faktury, a aby byl průvodní dopis podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, zrychlíte tím celý proces vrácení. Zároveň omezíte další dodatečné administrativní úkony. 

Zboží, které je předmětem vrácení, zašlete dobře zabalené na naší adresu:

Pavel Maryška
U Dálnice č.o. 26
155 00 Praha 13
 
Při balení prosím nelepte neprůhlednou pásku nebo adresní štítek na originální krabici. Obal se tímto způsobem znehodnotí.