VE.Direct Bluetooth smart dongle

Neohodnoceno
 

Rozhraní VE.Direct na bluetoot pro monitorování zařízení Victron Energy na vašem mobilu nebo tabletu.

Dostupnost Do 2 dnů
1 415 Kč
1 169,42 Kč bez DPH
   
Kód produktu 285
Značka Victron energy
Kategorie Elektřina
 
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat. 

Dongle spolupracuje s VictronConnect App , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.

Podporované produkty VICTRON
Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .

Poznámky k instalaci
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.
- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.

Podporované telefony a tablety
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .

VictronConnect App
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici zde

Postup spárování
Výchozí kód PIN je 000000
Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.
Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.

LED stavové kódy
Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody. 
 
Stav
modrá LED
červená LED
Poznámka
Nepřipojený
pomalé blikání
vypnuto
Připojený
zapnuto
vypnuto
Vymyzání PIN
Dvojité zablikání
Dvojité zablikání

Během aktualizace firmwaru jsou k dispozici některé další stavové kódy LED
Stav
modrá LED
červená LED
Poznámka
Nepřipojený
rychle bliká
rychle bliká
Připojený
zapnuto
pomalé blikání
Nahrávání
zapnuto
rychlejší blikání
Programování
rychle bliká
vypnuto


Řešení problémů
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji
- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu.
- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše.
- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.

Nemohu se připojit k dongle
- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.
- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování párování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat  výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.
 
Aktualizace firmware dongle
Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.
Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovat dokud položka dongle  nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.

Pokud se v proces aktualizace přeruší jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.

Android
 
Postupujte podle pokynů v tomto návodu PDF .

iOS
1.    Dongle musí být spárován před zahájením aktualizace.


2. Po prvním kroku aktualizace je dokončen přejděte do  iPhone/iPad bluetooth nastavení a odeberteand  dongle ze seznamu spárovaného příslušenství. Pak se vraťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokem..